zamknij
Ważne: nasze serwisy wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies do celów statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do potrzeb użytkowników. Pliki te mogą być także umieszczane przez współpracujące z nami firmy zewnętrzne. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one przechowywane w pamięci urządzenia. Więcej informacji w Polityce prywatności
 
 
Opłaty dodatkowe
regulamin kontroli biletowej

  • Opłata dodatkowa pobierana w razie braku odpowiedniego dokumentu przewozu: 190 zł
  • Opłata dodatkowa pobierana w razie braku ważnego dokumentu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu: 152 zł
  • Opłata dodatkowa pobierana w razie naruszenia przepisów o przewozie rzeczy lub zwierząt: 76 zł
  • Opłata dodatkowa pobierana w razie spowodowania, bez uzasadnionej przyczyny, zatrzymania lub zmiany trasy środka transportu: 570 zł
  • W przypadku uiszczenia opłaty dodatkowej bezpośrednio kontrolującemu (istnieje możliwość płatności kartą), wysokość opłat dodatkowych określonych w pkt. 1, 2 i 3 obniża się o 50%
  • W przypadku uiszczenia opłaty dodatkowej w ciągu 7 dni od daty wystawienia dokumentu zobowiązującego do uiszczenia tej opłaty, wysokość opłat dodatkowych określonych w pkt. 1, 2 i 3 obniża się o 30%


PDF File Ogólne informacje nt. kontroli biletów 


Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni

NIP 586-10-51-214

Konto bankowe: PKO Bank Polski S.A. 30 1440 1026 0000 0000 0033 4715

1. Podróżny posiadający uprawnienie do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów albo posiadający ważny w dniu przejazdu i zakupiony przed przejazdem imienny bilet okresowy, którego nie okazał podczas kontroli - może w ciągu 7 dni od daty wystawienia wezwania do zapłaty złożyć reklamację zawierającą wniosek o umorzenie opłaty dodatkowej.
Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest:

  • przedstawienie ważnego dokumentu przewozu lub dokumentu poświadczającego uprawnienie do przejazdu bezpłatnego lub ulgowego;
  • okazanie oryginału lub kserokopii wezwania do zapłaty;
  • opłacenie opłaty manipulacyjnej w kwocie 11 zł.

2. Reklamacje dotyczącą innych niż wymienionych w pkt. 1. okoliczności, podróżny ma prawo złożyć nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia otrzymania wezwania do zapłaty.
Reklamacje można składać osobiście w siedzibie ZKM w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 w pokoju nr 1 w następujących godzinach:

  • w poniedziałki w godz. 13.00-16.00
  • we wtorki, czwartki i piątki w godz. 10.00-13.00
  • w środy w godz. 14.00-17.00

Pisemną reklamację albo odwołanie od odpowiedzi na reklamację można złożyć w sekretariacie ZKM w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 albo w Biurze Obsługi Klienta Nr 1 w Gdyni, ul. Kilińskiego 16 albo za pośrednictwem poczty albo drogą elektroniczną: zkm@zkmgdynia.pl

Wzory druków opłat dodatkowych:

Zaplanuj podróż
metropolitalna wyszukiwarka połączeń
Początek podróży
Koniec podróży
Data
Godz.
jak dojade
SZUKAJ
Rozkład jazdy
wszystkie linie są obsługiwane pojazdami niskopodłogowymi poza zabytkową 326

Trolejbusy
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
321
326
710
723
Autobusy
F
G
J
K
M
R
S
W
X
Z
84
85
86
87
102
103
104
105
109
114
119
121
125
128
133
134
137
140
141
144
145
146
147
150
152
153
159
160
163
165
170
171
172
173
177
180
181
182
185
187
190
191
192
193
194
196
197
198
203
204
209
244
252
265
282
287
288
309
365
383
700
740
759
760
770
928
N1
N10
N20
N30
N40
N65
N94
Zmiany w rozkładach

w dniu 22 września: 101, 201, 301, 401
od 22 września: 125, 170
 
Mapa


Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia
Infolinia 24h: 801 174 194, dla połączeń realizowanych z telefonów komórkowych: 48 695 174 194
Konto bankowe: PKO Bank Polski S.A. 30 1440 1026 0000 0000 0033 4715   NIP 586-10-51-214   REGON: 190606287