Aktualizacja: 03.10.2024 13:42
Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni uprzejmie informuje, iż rozpoczyna się kolejna tura badań marketingowych preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców Gdyni. Realizacja badań potrwa do 14 grudnia 2024 r. Przeprowadzenie wywiadów powierzone zostało w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego konsorcjum firm Centrum Badań Terenowych Radosław Meissner z Leszna oraz Centrum Badań Marketingowych INDICATOR z siedzibą w Warszawie.
Celem badań jest uzyskanie informacji o popycie na usługi komunikacji miejskiej, opinii mieszkańców o systemie transportowym oraz sugestii dotyczących zmian, które usprawnią transport publiczny i podróże samochodem osobowym.
Ankieterzy legitymujący się identyfikatorem ze zdjęciem przeprowadzą badanie wśród 2 000 losowo wybranych osób z gospodarstw domowych zlokalizowanych na obszarze Gdyni. Ze względu na to, że pytania kwestionariusza obejmują szeroko rozumianą problematykę funkcjonowania transportu pasażerskiego, do wzięcia udziału w badaniu zapraszamy nie tylko mieszkańców podróżujących transportem zbiorowym, ale także korzystających z samochodów osobowych, jeżdżących rowerem czy poruszających się wyłącznie pieszo.
Badanie ma charakter anonimowy, a wyniki zostaną przedstawione w formie zbiorczych zestawień statystycznych.
Bardzo prosimy o życzliwe przyjęcie ankieterów!
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących badań prosimy o kontakt z Zarządem Komunikacji Miejskiej w Gdyni nr telefonu: +48 58 623 33 12, adres e-mail: zkm@zkmgdynia.pl.