Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10

bip

eBOK – elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Zarządu Komunikacji Miejskiej działa w celu ułatwienia kontaktu i umożliwienia załatwiania spraw z ZKM w Gdyni.

 

W celu uzyskania szybkiej odpowiedzi na pytania dotyczące aktualnych rozkładów jazdy, planowania podróży, cen biletów, uprawnień do przejazdów ulgowych i bezpłatnych czy też niezwłocznego przekazania sygnałów dotyczących nieprawidłowości w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej ZKM w Gdyni, zalecamy korzystanie z całodobowej infolinii tel. +48 695 174 194 (czynne całą dobę; w sprawach dot. biletu elektronicznego pn-pt: 10-18, sob: 10-15)


W elektronicznym Biurze Obsługi Klienta Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni możesz załatwić sprawę wypełniając poniższy formularz:


1. Wybierz temat Twojej sprawy i przejdź do dalszej części formularza:

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności