Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://zkmgdynia.pl
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
Na stronie internetowej zostały zidentyfikowane m.in. następujące problemy:
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Deklarację sporządzono dnia:
Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny.
Badanie dostępności zostało przeprowadzone przez: Fundacja Widzialni
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Rafał Smirnow, e-mail: dostepnosc@zkmgdynia.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu +48 58 623 33 12 (sekretariat).
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo:
Żądanie musi zawierać:
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Siedziba podmiotu:
Pierwsza kondygnacja (parter). Wejście do budynku:
Przed wejściem do budynku znajduje się ogólnodostępny parking z 4 wydzielonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych.
Brak ograniczeń w dostępie z psem asystującym.