Gdyński autobus Brockway, nr inw. 16 obsługujący linię na trasie: Chylonia - Gdynia Dworzec Molo pasażerskie. Towarzystwo Komunikacji Automobilowej w Polsce z siedzibą w Poznaniu, późniejsze Miejskie Towarzystwo Komunikacyjne w Gdyni.
gdyński autobus marki Brockway Lux nr inw. 15, jedyny w wersji luksusowej posiadany przez T.K.A, późniejsze MTK
Gdyński autobus Brockway, nr inw 16.
Uroczyste otwarcie we wrześniu 1929 r. linii autobusowej do Chyloni.
gdyńskie autobusy MTK w Gdyni na pętli autobusowej przy pl. Kaszubskim.
W środku dyspozytornia MTK
gdyński autobus Saurer BLDPL 3 na terenie zajezdni MTK w Gdyni przy ul. Gdańskiej.
Przed autobusem na pierwszym planie kierowca Stanisław Borusiak
gdyński autobus Büssing N.A.G typ 30, na linii z Gdyni do Sopotu, na ul. Świętojańskiej za pl. Kaszubskim
gdyńskie autobusy Saurer BLDPL 3. Skrzyżowanie ul. Świętojańskiej i 10 Lutego
gdyńskie autobusy Saurer BLDPL 3 na ul. Świętojańskiej
gdyński autobus MTK w Gdyni GMC T-33 na pętli przy Dworcu Morskim
gdyński autobus MTK w Gdyni GMC T-33 na pętli przy Dworcu Morskim.
Drugi z lewej kierowca Bernard Kalkowski
gdyński autobus MTK w Gdyni GMC T-33 na pętli autobusowej przy pl. Kaszubskim
gdyńskie autobusy MTK w Gdyni GMC T-33 na pętli przy Dworcu Morskim
gdyński autobus marki Saurer BLDPL 4 na lini nr 3 z Gdyni do Sopotu na przystanku końcowym w Sopocie. Przed autobusem pierwszy z prawej stoi kierowca Borusiak
gdyński autobus GMC T-43 na ul. Świętojańskiej
gdyński autobus GMC F-23, nr inw. 33
gdyński autobus marki Büssing 400 nr inw. 26 na trasie do Chyloni podczas II Wojny Światowej (eksploatowany od 1940 r.)
gdyński autobus Büssing-NAG Trambusse 4500, nr inw. 41 na ul. Świętojańskiej
gdyński autobus Büssing-NAG Trambusse na pętli autobusowej przy pl. Kaszubskim
gdyński autobus Büssing-NAG Trambusse na terenie zajezdni (obecnie ul. Waszyngtona, róg Hryniewickiego). Pierwszy z lewej kierowca Klemens Pettke, trzeci z lewej konduktor i powojenny kontroler biletów p. Świątek
gdyński autobus Büssing-NAG Trambusse 4500 nr inw. 41, po przerobieniu na zasilanie gazem świetlnym w 1941 r.
gdyński trolejbus Henschel, nr inw. 203 w dniu inauguracji komunikacji trolejbusowej w Gdyni
gdyński trolejbus Henschel, nr inw. 201, w dniu inauguracji komunikacji trolejbusowej w Gdyni, na pętli przy obecnej al. Piłsudskiego przed skrzyżowaniem z ul. Świętojańską
wrak gdyńskiego trolejbusu JaTB-2 zniszczonego podczas działań wojennych pod koniec II Wojny Światowej
ponowne wprowadzenie do eksploatacji pierwszych trzech trolejbusów marki Henschel/AEG (w nowych czerwono-kremowych barwach) w związku z uruchomieniem po wojnie komunikacji trolejbusowej
gdyńskie trolejbusy Henschel/AEG. Uruchomienie linii trolejbusowej w relacji: Plac Kaszubski - Zarząd Miejski. Grupa pracowników zatrudniona przy odbudowie linii
parada pojazdów gdyńskiej komunikacji miejskiej na ul. Świętojańskiej. Na pierwszym planie autobus MAN, nr inw. 208
parada pojazdów gdyńskiej komunikacji miejskiej na ul. Świętojańskiej. Na pierwszym planie trolejbusy Henschel/AEG
parada pojazdów gdyńskiej komunikacji miejskiej na ul. Świętojańskiej. Na pierwszym planie ciężarówki GMC CCKW 353 przystosowane do przewozu pasażerów
gdyński autobus Büssing. Przed autobusem stoją od lewej: pomocnik kierowcy Longin Fic, pomocnik kierowcy Stanisław Siwicki, mechanik Kazimierz Laskowski i kierowca Bochenek
gdyński trolejbus Büssing 400T z przyczepą, nr inw. 216 na próbie technicznej w Orłowie (1 lipca1947 r.) Jeden z trzech, które dotarły do Gdyni z Olsztyna
gdyński trolejbus Fiat 672 F101/Breda/Veresina nr inw. 223, inaugurujący przedłużenie linii trolejbusowej z Orłowa do Sopotu, na obecnej al. Niepodległości w Sopocie
oddanie do eksploatacji gdyńskiego autobusu Hanomag/GMC „Bajadera”, nr inw. 16 w postaci ciągnika siodłowego i naczepy
oddanie do eksploatacji gdyńskiego autobusu Hanomag/GMC „Bajadera”, nr inw. 16 w postaci ciągnika siodłowego i naczepy
gdyński autobus Hanomag/GMC „Bajadera”, nr inw. 16 w postaci ciągnika siodłowego i naczepy kursujący głównie na linii 101 w relacji: Gdynia - Gdańsk
gdyński autobus Hanomag/GMC „Bajadera”, nr inw. 16 w postaci ciągnika siodłowego i naczepy kursujący głównie na linii 101 w relacji: Gdynia - Gdańsk
gdyński autobus Leyland, nr inw. 26 przed przebudową, z kierownicą po prawej stronie z asymetryczną kabiną kierowcy
gdyński trolejbus Henschel/Schumann-Siemens typ 01, nr inw 215 na terenie zajezdni w Redłowie
gdyński trolejbus Mercedes-Benz O-B/AEG, nr inw. 213 na terenie zajezdni w Redłowie
autobus Büssing 400 na linii A w relacji Gdynia - Gdańsk na przystanku początkowym na pl. Konstytucji w Gdyni. W głębi samochód ciężarowy Dodge WF32 przystosowany do przewozu pasażerów na jednej z gdyńskich linii
gdyński trolejbus marki Fiat 672 F101/Tallero-Millano nr inw. 235. Przed trolejbusem kierowca Edmund Rasmus
gdyńskie trolejbusy marki Vetra VBR4 na placu postojowym na terenie zajezdni
gdyński autobus Leyland, nr inw. 25 przed przebudową z asymetryczną kabiną kierowcy i kierownicą po prawej stronie na terenie zajezdni w Redłowie
gdyński trolejbus Büssing 900T, nr inw. 219 przed halą garażową na terenie zajezdni w Redłowie
gdyński autobus Büssing na terenie zajezdni w Redłowie. Z prawej autobus Mavag, nr inw. 45
gdyński trolejbus JaTB-2 na terenie zajezdni w Redłowie
gdyński autobus piętrowy Büssing D-38, nr inw. 12 na terenie zajezdni Międzykomunalnych Zakładów Komunikacyjnych Gdańsk-Gdynia. Drugi z lewej: dyr. Maciej Gwiazda, trzeci z lewej: mistrz Józef Szymankiewicz
gdyński trolejbus Henschel, nr inw. 206 z przyczepą na terenie zajezdni w Redłowie
gdyńska Baza Międzykomunalnych Zakładów Komunikacyjnych Gdańsk-Gdynia.
Pierwszy z prawej na pierwszym planie dyrektor Maciej Gwiazda
gdyński autobus Büssing GD-6, nr inw. 43 na linii 101 na pętli przy obecnym Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku, w środku kierowca Alfons Chmielecki
gdyński autobus Mavag, nr inw. 49 na przystanku końcowym przy ul. Dworcowej w Gdyni. Przed autobusem pierwszy z prawej kierowca Wenta
gdyński trolejbus Bussing nr inw. 218 na przystanku początkowym linii 24 w kierunku Oksywia na ul. Okrężnej (później Marchlewskiego) za pętlą przy Dworcu Głównym PKP. Przy trolejbusie stoi kierowca Henryk Rutkowski
gdyński trolejbus marki Henschel nr inw. 205 na placu Kaszubskim. Przed trolejbusem (w środku) kierowca Henryk Rutkowski
gdyński trolejbus Fiat 672 F101/Tallero-Millano, nr inw. 222 na terenie zajezdni w Redłowie
gdyński autobus Leyland, nr inw. 27 przed przebudową z asymetryczną kabiną kierowcy.
Przed autobusem kierowca Alfons Chmielecki z konduktorką
gdyński autobus Saurer BT 4500, nr inw. 100 z przyczepą w Redłowie na terenie gdyńskiego oddziału WPK
gdyński trolejbus Vetra VBR4, nr inw. 312 na terenie zajezdni w Redłowie. Przed trolejbusem Henryk Rutkowski (z lewej)
gdyński trolejbus Alfa-Romeo/Macchi-Marelli, nr inw. 229 na pętli Sopot Reja. Obok poczekalnia Międzykomunalnych Zakładów Komunikacyjnych Gdańsk-Gdynia
gdyński trolejbus Alfa-Romeo/Macchi-Marelli, nr inw. 227 na terenie bazy w Redłowie
gdyński trolejbus Alfa-Romeo/Macchi-Marelli na ul. Świętojańskiej w Gdyni
gdyński autobus Büssing HD-6, nr inw. 44 (trzyosiowy) na linii 105 na trasie do Stoczni na przystanku przy Dworcu Gównym PKP w Gdynia
gdyński trolejbus marki Vetra VBR4, nr inw. 312 na Placu Kaszubskim
gdyński trolejbus marki Henschel nr inw. 208 na pętli Plac Kaszubski. Przed trolejbusem kierowca Henryk Rutkowski
gdyński autobus Leyland, nr inw. 28 z kierownicą po prawej stronie i z jedną parą drzwi pośrodku.
Przed autobusem kierowca Bronisław Korczyk
Longin Fic i Józef Treder w bazie autobusowej w Redłowie przy naprawie samochodu FIAT dyrektora Macieja Gwiazdy
gdyński trolejbus Henschel, nr inw. 210 na przystanku początkowym na pl. Kaszubskim.
W drzwiach trolejbusu kierowca Edmund Kulesza
gdyński autobus Büssing GD-6, nr inw. 43 na terenie zajezdni w Redłowie. Przed autobusem pracownicy gdyńskiego oddziału WPKGG, pierwszy z prawej stoi kierowca Wiktor Bartkowski, na masce siedzi mistrz Józef Spaleniak, poniżej za Wiktorem Bartkowskim siedzą kierowcy: Henryk Rutkowski z lewej i Leon Chabowski z prawej
gdyński autobus marki FIAT 666 RN nr inw. 30. Przed autobusem kierowcy Alfons Chmielecki (z lewej) i Leszek Korczyk (z prawej)
gdyński trolejbus Vetra VBR4, nr inw. 302 na ul. Świętojańskiej w Gdyni
gdyński trolejbus Vetra VBR4, nr inw. 306 na terenie zajezdni w Redłowie
gdyński autobus Leyland, nr inw. 26 po przebudowie asymetrycznej kabiny. W autobusie Henryk Rutkowski
gdyński autobus marki FIAT 666 RN, nr inw. 30 na wyciecze zakładowej. U dołu po prawej kierowca Henryk Rutkowski
gdyński autobus marki Büssing nr inw. 46 na linii 114 w relacji Dworzec Gł. PKP - Demptowo na placu przed Dworcem Głównym PKP w Gdyni. Przed autobusem kierowcy Alfons Chmielecki (z lewej) i Henryk Rutkowski (z prawej)
gdyński trolejbus Vetra VBR4, na ul. 20 Października (obecnie al. Niepodległości) w Sopocie na trasie linii 21
uczestnicy gdyńskiego kursu na trolejbusowe prawo jazdy z instruktorem Franciszkiem Karczewskim
gdyński autobus Leyland, nr inw. 27 na linii 119, na przystanku przed Dworcem Gł. PKP w Gdyni. Pojazd z kierownicą po prawej stronie, po zlikwidowaniu, w wyniku przebudowy asymetrycznej kabiny kierowcy
gdyński autobus Leyland, nr inw. 23 na tymczasowej pętli linii 105 w Małym Kacku
przy ul. Sandomierskiej nad rzeką Kaczą
gdyński autobus Leyland, nr inw. 27.
Przed autobusem stoją od lewej:
konduktor Michał Ułasik i kierowca Longin Fic
gdyński autobus Leyland, nr inw. 26 na linii 105 w relacji: Stocznia im. Komuny Paryskiej - Mały Kack. Na stopniach autobusu Henryk Rutkowski
gdyński autobus Star 52, nr inw. 41 podczas naprawy koła.
Po prawej kierownik mistrz Józef Spaleniak
gdyński trolejbus Henschel, nr inw. 207. Przed trolejbusem stoi Stanisław Smagowski
gdyński autobus Leyland, nr inw. 26 na linii 104 w relacji: Plac Kaszubski - Port Handlowy.
Przed autobusem kierowca Henryk Rutkowski (w środku) z konduktorami
gdyński autobus Star 52, nr inw. 44 (przystosowany fabrycznie jako pojazd sanitarny) na pętli przed budynkiem Wojewódzkiej Rady Narodowej (obecny Urząd Wojewódzki w Gdańsku). Przed autobusem kierowca Alfons Chmielecki
gdyński autobus Star 52, nr inw. 44 (przystosowany fabrycznie jako pojazd sanitarny) na pętli przed budynkiem Wojewódzkiej Rady Narodowej (obecny Urząd Wojewódzki w Gdańsku). Przed autobusem kierowca Alfons Chmielecki
gdyński kierowca Henryk Rutkowski (w środku) z konduktorami przed autobusem marki Leyland nr inw. 26 na linii 104 w relacji: Plac Kaszubski - Port Handlowy
gdyński autobus Star 52, nr inw. 44 na pętli w Demptowie
gdyński autobus Star 52, nr inw. 47 na pętli trolejbusowo-autobusowej w Małym Kacku przy ul. Wielkopolskiej. Przed autobusem konduktor autobusowy Hieronim Kulesza z dwoma konduktorkami trolejbusowymi
gdyńskie trolejbusy Škoda 8Tr wprowadzone do eksploatacji w 1958 r. rozpoczynając od numeru inwentarzowego 313
gdyński autobus w postaci ciągnika siodłowego Hanomag SS100 (prawdopodobnie z silnikiem z czołgu Sherman M4A2 rozbitego pod Rudnem) i naczepy po przebudowie, nr inw. 16
gdyński trolejbus Vetra VBR4, nr inw. 300
gdyński trolejbus Škoda 8Tr, nr inw. 314 na pętli w Orłowie przy ul. Przebendowskich
gdyński autobus Star 52 na pętli na Polance Redłowskiej, na linii 104 w relacji: Polanka Redłowska - Dworzec Morski
gdyński autobus Škoda Karosa 706 RTO, nr inw. 124. Przed autobusem pracownicy gdyńskiego oddziału WPKGG. Drugi od prawej i następni: kierowca Longin Fic, kierowca Henryk Rutkowski, mistrz Wacław Objezierski, kierowca Franciszek Flisikowski, kierowca Jan Barski
gdyński autobus Škoda Karosa 706 RTO, nr inw. 124.
Przed autobusem pracownicy gdyńskiego oddziału WPKGG:
od lewej Henryk Rutkowski i Jan Barski
autobusy komunikacji regionalnej na przystanku początkowym przed Dworcem Głównym PKP w Gdyni - na wysokości ul. Dworcowej
gdyński trolejbus Skoda 8Tr nr inw. 325 na linii 25 na pętli Plac Kaszubski.
Przed trolejbusem stoi kierowca Edmund Kulesza
gdyński autobus San H-01 B, nr inw. 25 (w tle trolejbus Škoda 8Tr, nr inw. 351).
Przed autobusem kierowca Jan Kaszuba na pętli linii 23 i 121 w Małym Kacku
gdyński autobus San H-01 nr inw. 29. Przed autobusem kierowca Bolesław Rieger
gdyński autobus San H-01. Za kierownicą Bronisław Gałecki
gdyński autobus Škoda Karosa 706 RTO, nr inw. 123 na linii 117
(Plac Kaszubski - Oksywie Górne) na przystanku początkowym Plac Kaszubski
autobusy San H-01 w wersji turystycznej w drodze z fabryki do Gdańska i Gdyni z przeznaczeniem dla komunikacji miejskiej. Wśród kierowców trzeci z lewej Marian Lewandowski
autobusy San H-01 w wersji turystycznej w drodze z fabryki do Gdańska i Gdyni z przeznaczeniem dla komunikacji miejskiej. Wśród siedzących, w środku Władysław Sikora
gdyński autobus San H-01 z serii 15 sprowadzonych do Gdańska i Gdyni.
Przed autobusem kierowca Józef Modrzejewski
gdyński trolejbus Büssing 400T/AEG, nr inw. 449 przystosowany do naprawy sieci trakcyjnej
gdyński trolejbus Škoda 8Tr, nr inw. 321 na linii 22 na ul. Morskiej (d. Czerwonych Kosynierów) za dzisiejszym przystankiem Stocznia SKM - Morska
gdyński trolejbus Škoda 8Tr, nr inw. 321 na linii 22 na ul. Morskiej (d. Czerwonych Kosynierów) za dzisiejszym przystankiem Stocznia SKM - Morska
gdyński trolejbus Škoda 8Tr na ul. Podjazd
gdyński autobus Škoda Karosa, nr inw. 123 na Placu Kaszubskim. Przed autobusem stoi Longin Fic. Dalej 2 autobusy SAN o nr. inw. 45 i odjeżdżający z przystanku 44
gdyński trolejbus Škoda 8Tr, nr inw. 337 na linii 25 na ul. 10 Lutego
pierwsze trzy gdyńskie trolejbusy Škoda 9Tr, nr inw. 355, 356 i 357
(wprowadzone do eksploatacji w 1962 r.)
gdyński trolejbus Škoda 9Tr, nr inw. 356 podczas próby technicznej na pętli w Orłowie
gdyński trolejbus Škoda 9Tr, nr inw. 357
(jako pierwszy tego typu wprowadzony do eksploatacji w 1962 r.)
gdyński autobus SAN H-01B na pętli przy Dworcu Morskim. W tle M/S Batory
gdyński trolejbus Škoda 9Tr, nr inw. 359 na przystanku początkowym linii 23 na ul. Dworcowej w Gdyni
gdyńskie autobusy SAN H-01 w Redłowie na terenie zajezdni gdyńskiego oddziału WPKGG. Na pierwszym planie autobus nr inw. 88, w głębi pierwszy z lewej nr inw. 25, pierwszy z prawej nr inw. 94 oraz za murem - nowo dostarczone SANy H-25
gdyński autobus Škoda Karosa 706 RTO, nr inw. 142 na terenie zajezdni przy stacji paliw.
Za kierownicą Longin Fic
gdyński trolejbus Škoda 9Tr, nr inw. 376 na pl. Konstytucji w dniu inauguracji linii 28 w relacji: Plac Konstytucji - Oksywie Górne
gdyński autobus San H-25, nr inw. 42. Przed autobusem (w środku) Alfons Chmielecki
Autobus Jelcz Mex nr inw. 93 na przystanku końcowym linii 125 w Redłowie w 1965 r. Przed autobusem konduktor Hieronim Kulesza
gdyński autobus San H-25B, nr inw. 2042. Przed autobusem kierowca Hipolit Papaszkiewicz
gdyński trolejbus Skoda 9Tr z pierwszej dostawy w 1962 r. nr inw. 362. Przy trolejbusie pierwszy z lewej przyszły kierowca gdyńskich autobusów i kierownik wydziału ruchu PKA Zbigniew Jędrzejak
gdyński autobus Jelcz 272 Mex, nr inw. 2199 na ul. 1 Maja w Sopocie.
Przed autobusem kierowca Bronisław Gałecki
gdyński autobus Jelcz 272 Mex, w głębi SAN H-100 na ul. Władysława IV
gdyński autobus Jelcz Mex 272, nr inw. 2200 na linii 146 na ul. Wójta Radtkego. Przed autobusem konduktor p. Mierzejewski i gdyński kierowca p. Bażant
gdyński autobus Jelcz Mex 272, nr inw. 2227 przed Dworcem Głównym PKP
gdyński autobus Jelcz Mex 272, nr inw. 2216 na linii 101 na przystanku obok pętli tramwajowej w Gdańsku-Oliwie. Przed autobusem Henryk Rutkowski
gdyński autobus Skoda SM11, nr inw. 26311 (wcześniej 3011), jeden z pierwszych 6 autobusów z automatyczną skrzynia biegów wprowadzonych do eksploatacji w 1972 r. Przed autobusem stoi kierowca Leon Stencel, późniejszy wicedyrektor MZK w Gdyni oraz wiceprezes PNTKiM w Gdyni
gdyński autobus Jelcz Mex 272, nr inw. 22327 na linii 117 na przystanku końcowym przy ul. 23 Marca w Sopocie . Przed autobusem stoi Marian Lewandowski
gdyński autobus Jelcz Mex 272, nr inw. 22224 na linii 159 na starej pętli w Pustkach Cisowskich. Przed autobusem kierowca Hipolit Papaszkiewicz
gdyńskie trolejbusy Škoda 9Tr na pętli trolejbusowej przy pl. Kaszubskim
gdyński autobus Jelcz Mex 272, nr inw. 22080 z pierwszej dużej serii autobusów tego typu z 1966 r. na ul. Świętojańskiej na linii 168 w relacji: Plac Konstytucji - Mały Kack Spokojna
gdyński autobus Jelcz Car 043 z przyczepą, nr inw. 23442 w wersji turystycznej (początkowo w barwach kremowo-niebieskich) eksploatowany w gdyńskiej komunkacji miejskiej od 1975 r. W autobusie kierowca Jan Kaszuba
gdyński autobus Jelcz Mex 272, nr inw. 22206 na ul. Świętojańskiej na linii 104
gdyński trolejbus Škoda 9Tr, nr inw. 11463 na placu dworcowym w Chyloni
gdyńskie trolejbusy Škoda 9Tr na pętli trolejbusowej przy pl. Kaszubskim
gdyński trolejbus Škoda SM11 na pętli trolejbusowej w Orłowie przy skrzyżowaniu al. Zwycięstwa z ul. Przebendowskich uzyskany w rezultacie konwersji używanego autobusu
jeden z pierwszych gdyńskich trolejbusów ZiU-9B, nr inw. 12003 na linii nr 25
pierwszy gdyński trolejbus Jelcz Berliet PR110, nr inw. 10101 wyprodukowany przy wykorzystaniu fabrycznie nowego nadwozia autobusu w warsztatach gdyńskiego oddziału WPK w Gdańsku. Trolejbus ten był eksponowany na wystawie Krajowego Zjazdu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku w 1976 r.
gdyński autobus Jelcz Mex 272, nr inw. 22476 na linii 114 na pętli w Demptowie. Przed autobusem stoi kierowca Jerzy Baszanowski
jeden z pierwszych gdyńskich autobusów Jelcz Berliet PR110, nr inw. 21903 na linii 180 w relacji Cisowa - Orłowo, na pętli w Orłowie. Przed autobusem kierowca Henryk Rutkowski
gdyński autobus Jelcz 272 MEX na dawnej pętli na Starym Obłużu przy ul. Płk Dąbka na wysokości obecnego przystanku Stare Obłuże w kierunku Śródmieścia. Pętla funkcjonowała od 1961 r., najpierw jako gruntowa (4 lipca 1978 r.)
gdyński autobus Jelcz 272 MEX nr. inw. 22234 na dawnej pętli Stare Obłuże (12 lipca 1978 r.)
gdyński autobus Jelcz 272 MEX nr inw. 22496 z 1976 r. w zmodernizowanej wersji z przedostatniej dostawy tych autobusów do gdyńskiego oddziału WPK. Za kierownicą Alosza Suworow, długoletni kierowca gdyńskich autobusów. Autobus skręca na linii 182 z ul. Zielonej w Bosmańską
gdyńskie autobusy Jelcz Mex 272, Car 043 i PR 110 zaparkowane w zajezdni WPK w Gdyni Redłowie
gdyński trolejbus Jelcz Berliet PR 110 UE (pierwszy z 20. zabudowanych seryjnie nowych nadwozi autobusowych w gdyńskim zakładzie WPK), nr inw. 10104. Pierwszy z prawej stoi Henryk Bianga, ówczesny zastępca dyrektora zakładu
gdyńskie autobusy Jelcz Berliet PR110, nr inw. 21855 i 21856 na terenie zajezdni w Redłowie.
Przed autobusem pierwszy z lewej Marian Grabiński
gdyńskie autobusy Jelcz Berliet PR110 i Jelcz Mex 272 przy Dworcu Głównym
gdyński autobus Jelcz Berliet PR110, nr inw. 21866. Wśród stojących drugi z prawej kierowca Fobke
gdyński autobus Jelcz Car 043, nr inw. 23497 w Dębogórzu na linii 173. Za kierownicą Zbigniew Jędrzejak
gdyńskie autobusy Ikarus 280, nr inw. 26073 i 26091 na placu przed Dworcem Głównym PKP
gdyński trolejbus Jelcz PR 110E, nr inw. 10113 w dniu inauguracji linii trolejbusowej 26 na nowym odcinku w ciągu ul. Morskiej (d. Czerwonych Kosynierów) do Osiedla Sibeliusa. W oczekiwaniu na oficjalnych gości na ul. Piłsudskiego. W głębi Ikarus 280, nr inw. 26054
gdyński autobus Ikarus 280, nr inw. 26092 na linii 165 podczas uroczystego wprowadzenia komunikacji miejskiej do Mechelinek w gminie Kosakowo. Przed autobusem stoją m.in.: dyrektor Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdyni Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Gdańsku Adolf Labuhn (z kwiatami), za dyrektorem ówczesny kierownik Działu Eksploatacji Zdzisław Maksymowicz oraz pierwszy z prawej kierowca autobusu Paweł Dzienisz
gdyński autobus Ikarus 280, nr inw. 26627 na linii 152 na pętli Oksywie Dickmana. Przed autobusem po prawej stoi kierowca Witold Bruhn
gdyński trolejbus Jelcz Berliet PR100, nr inw. 11002 na ul. Morskiej
(d. Czerwonych Kosynierów)
gdyński trolejbus Ikarus 280E, nr inw. 14004 wyjeżdżający z pętli Cisowa SKM
gdyński trolejbus ZiU 9, nr inw. 12094 na ul. Pisudskiego. W tle Urząd Miasta Gdyni
gdyński trolejbus Ikarus 280E, nr inw. 14006 na ul. 10 Lutego
Autobus Ikarus 280 nr inw. 26632 na pętli linii 125 w Redłowie w pierwszej połowie lat 90. W drzwiach autobusu kierowca Jan Kaszuba
gdyński autobus Jelcz-Mercedes M122MB/O405N2, nr inw. 2044. Za kierownicą Wiesława Macioszek. pierwsza w Gdyni i kraju kobieta - kierowca (kierowczyni) autobusu miejskiego
gdyński autobus Jelcz-Mercedes M122MB/O405N2. Przed autobusem Wiesława Macioszek
gdyński trolejbus ZiU-9B, nr inw. 3072 na linii 730 na terenie zajezdni w Redłowie
gdyński autobus Jelcz-Mercedes M122MB/O405N2, nr inw. 2053 na terenie zajezdni w Redłowie
pętla autobusowa Rumia Dworzec PKP w czasie przebudowy w 1998 r. Na pierwszym planie autobus Ikarus 280, nr inw. 6414 (PKS Wejherowo) na przystanku końcowym linii pospiesznej R
autobus Jelcz M11, nr inw. 6530 (PKS Wejherowo) na linii 83 na pętli Rumia Dworzec PKP, obok Ikarus 260 (PKA Gdynia) na linii 173
gdyńskie autobusy marki Ikarus 260 w zajezdni przy ul. Platynowej w pierwotnych barwach PKA Sp. z o.o. po przenumerowaniu o nr. inw. 5503 (ex. 28012) i 5506 (ex. 28030) oraz nowy autobus K 4016 wyprodukowany przez Neoplan Polska nr. inw. 5062
gdyńskie autobusy Ikarus 280 w pierwotnych i docelowych barwach PKA Sp. z o.o. po przenumerowaniu o nr. inw. 5608 (ex. 26067) i 5633 w zajezdni przy ul. Platynowej (1999 r.)
gdyński autobus Solaris Urbino 18, nr inw. 5248. Wprowadzenie do eksploatacji pierwszego, wyprodukowanego przez Solarisa autobusu Solaris Urbino18. Baza PKA na Pogórzu Dolnym (20 grudnia 1999 r.)
gdyński autobus marki Ikarus 260 nr. inw. 5507 (ex. 28036) w pożegnalnym kursie tego autobusu na linii 163, zamykającym eksploatację standardowych Ikarusów w gdyńskiej sieci komunikacyjnej. Przed autobusem kierowca Tadeusz Bernat (20 IV 2003 r.)