Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10, 81-244 Gdynia
Sekretariat: tel. +48 58 623 33 12 NIP: 586-10-51-214 REGON: 190606287
eBOK – elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Zarządu Komunikacji Miejskiej działa w celu ułatwienia kontaktu i umożliwienia załatwiania spraw z ZKM w Gdyni.
Infolinia Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni:
Tel. +48 695 174 194
(czynny całą dobę; w sprawach dot. biletu elektronicznego pn-pt: 10-18, sob: 10-15)
Adres elektroniczny:
zkm@zkmgdynia.pl
Konto bankowe:
PKO Bank Polski S.A. 30 1440 1026 0000 0000 0033 4715
Kaucje za kartę miejską – wpłaty wyłącznie na konto:
PKO Bank Polski S.A. 61 1440 1026 0000 0000 0681 7637
Centrala Nadzoru i Regulacji Ruchu:
Tel. +48 58 620 89 10
Dyspozytornia Obsługi Komunikacyjnej Osób Niepełnosprawnych:
Tel. +48 58 623 50 78
Dworzec komunikacji międzymiastowej i międzynarodowej w Gdyni:
Tel. +48 507 499 791
Tel. +48 58 620 08 55
ePUAP
Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni przyjmuje korespondencję złożoną za pośrednictwem platformy ePUAP (Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej).
Adres Elektronicznej Skrytki Podawczej:
/zkmgdynia/SkrytkaESP – skrytka domyślna, powiązana z formularzem pisma ogólnego do podmiotu publicznego.
Złożenie pisma do ZKM w Gdyni poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą wymaga posiadania bezpłatnego konta użytkownika na ePUAP oraz Profilu Zaufanego na ePUAP lub podpisu elektronicznego weryfikowanego za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
Konto można założyć rejestrując się na stronie: https://epuap.gov.pl/
Akceptowane formaty załączników to: DOC, RTF, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG , PDF, ZIP
Inspektor Ochrony Danych Osobowych:
Janusz Wensierski
iodo@zkmgdynia.pl