Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10

bip

Inne sprawy

2. Podaj dane kontaktowe:

3. Opisz sprawę:

W przypadku spraw dotyczących reklamacji lub odwołania od nałożonej opłaty dodatkowej podaj w opisie sprawy nr wezwania do zapłaty lub nr blankietu opłaty dodatkowej (gotówkowej).

DLA WŁASNEGO BEZPIECZEŃSTWA NA TYM ETAPIE SPRAWY NIE PODAWAJ NUMERU PESEL! W przypadku spraw dotyczących zdarzeń drogowych podaj szczegóły, np. nr linii, datę, godzinę, numer inwentarzowy pojazdu

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych. Zapoznałem się z Informacją o przetwarzaniu danych osobowych *

Zapoznałem się i akceptuję Regulamin elektronicznego Biura Obsługi Klienta *

Podanie danych osobowych identyfikacyjnych jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności
Prawa przewozowego i Ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, i jest niezbędne do udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana pismo. Brak wskazania danych kontaktowych (email) uniemożliwi
udzielenie odpowiedzi. W przypadku skargi i wniosku podanie danych identyfikacyjnych jest wymogiem prawnym, wynikającym z § 8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków oraz Regulaminu przewozu w publicznym transporcie zbiorowym organizowanym przez Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni.

Wypełnienie pól oznaczonych * jest niezbędne do przesłania formularza

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności