Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10

bip
Strona główna Wiadomości komunikacyjne

Uruchomienie systemu FALA w Biurach Obsługi...

Uruchomienie systemu FALA w Biurach Obsługi Klienta ZKM w Gdyni

Aktualizacja: 02.07.2025 12:30

W lipcu 2025 r. uruchomiono System FALA w Biurach Obsługi Klienta ZKM Gdyni. Sukcesywnie będą w urządzenia systemu FALA wyposażane kolejne stacjonarne punkty sprzedaży biletów ZKM w Gdyni.

Pierwsze punkty stacjonarne wykorzystujące system FALA w sieci sprzedaży biletów ZKM w Gdyni funkcjonują w następujących lokalizacjach:

  • Biuro Obsługi Klienta Nr 1, Gdynia, ul. Kilińskiego 16, czynne pon-pt w godz. 10:30-18, soboty 10:30-17:30,
  • Biuro Obsługi Klienta Nr 2, Gdynia, ul. W. Radtkego 25, czynne pon-pt w godz. 9:00-16:30,
  • Punkt Sprzedaży Biletów Okresowych, Rumia, ul. Starowiejska, czynne pon-pt w godz. 10:30-18, soboty 10:30-15:30.

W każdym z tych punktów pasażer ma możliwość:

  • założenia konta pasażera w systemie FALA,
  • złożenia wniosku o wydanie Karty FALA,
  • zakupu biletów z wykorzystaniem Systemu FALA,
  • otrzymania szczegółowych informacji w zakresie zasad działania Systemu FALA
system FALA
system FALA


Wróć do listy
Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności