Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10

bip
Strona główna Taryfa

Opłaty dodatkowe

Opłaty dodatkowe

Aktualizacja: 13.11.2024 23:34

  • Opłata dodatkowa pobierana w razie braku odpowiedniego dokumentu przewozu: 300 zł
  • Opłata dodatkowa pobierana w razie braku ważnego dokumentu poświadczającego uprawnienie do bezpłatnego albo ulgowego przejazdu: 240 zł
  • Opłata dodatkowa pobierana w razie naruszenia przepisów o przewozie rzeczy lub zwierząt: 120 zł
  • Opłata dodatkowa pobierana w razie spowodowania, bez uzasadnionej przyczyny, zatrzymania lub zmiany trasy środka transportu: 900 zł
  • W przypadku uiszczenia opłaty dodatkowej bezpośrednio kontrolującemu (istnieje możliwość płatności kartą), wysokość opłat dodatkowych określonych w pkt. 1, 2 i 3 obniża się o 50%
  • W przypadku uiszczenia opłaty dodatkowej w ciągu 7 dni od daty wystawienia dokumentu zobowiązującego do uiszczenia tej opłaty, wysokość opłat dodatkowych określonych w pkt. 1, 2 i 3 obniża się o 30%

Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni
NIP 586-10-51-214
Konto bankowe: PKO Bank Polski S.A. 30 1440 1026 0000 0000 0033 4715

 

1. Podróżny posiadający uprawnienie do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów albo posiadający ważny w dniu przejazdu i zakupiony przed przejazdem imienny bilet okresowy, którego nie okazał podczas kontroli - może w ciągu 7 dni od daty wystawienia wezwania do zapłaty złożyć reklamację zawierającą wniosek o umorzenie opłaty dodatkowej.
Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest:

  • przedstawienie ważnego dokumentu przewozu lub dokumentu poświadczającego uprawnienie do przejazdu bezpłatnego lub ulgowego
  • okazanie oryginału lub kserokopii wezwania do zapłaty
  • opłacenie opłaty manipulacyjnej w kwocie 17 zł

2. Reklamacje dotyczącą innych niż wymienionych w pkt. 1. okoliczności, podróżny ma prawo złożyć nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia otrzymania wezwania do zapłaty.
Reklamacje można składać osobiście w siedzibie ZKM w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 w pokoju nr 1 w następujących godzinach:

  • w poniedziałki w godz. 13.00-16.00
  • we wtorki, czwartki i piątki w godz. 10.00-13.00
  • w środy w godz. 14.00-17.00

Pisemną reklamację albo odwołanie od odpowiedzi na reklamację można złożyć w sekretariacie ZKM w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 albo w Biurze Obsługi Klienta Nr 1 w Gdyni, ul. Kilińskiego 16 albo za pośrednictwem poczty albo drogą elektroniczną: zkm@zkmgdynia.pl
Odpowiedź na pisemną reklamację lub odwołanie udzielana jest w terminie do 30 dni.

 

 

Załączniki

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności