Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni
NIP 586-10-51-214
Konto bankowe: PKO Bank Polski S.A. 30 1440 1026 0000 0000 0033 4715
1. Podróżny posiadający uprawnienie do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów albo posiadający ważny w dniu przejazdu i zakupiony przed przejazdem imienny bilet okresowy, którego nie okazał podczas kontroli - może w ciągu 7 dni od daty wystawienia wezwania do zapłaty złożyć reklamację zawierającą wniosek o umorzenie opłaty dodatkowej.
Warunkiem pozytywnego rozpatrzenia reklamacji jest:
2. Reklamacje dotyczącą innych niż wymienionych w pkt. 1. okoliczności, podróżny ma prawo złożyć nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia otrzymania wezwania do zapłaty.
Reklamacje można składać osobiście w siedzibie ZKM w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 w pokoju nr 1 w następujących godzinach:
Pisemną reklamację albo odwołanie od odpowiedzi na reklamację można złożyć w sekretariacie ZKM w Gdyni, ul. Zakręt do Oksywia 10 albo w Biurze Obsługi Klienta Nr 1 w Gdyni, ul. Kilińskiego 16 albo za pośrednictwem poczty albo drogą elektroniczną: zkm@zkmgdynia.pl
Odpowiedź na pisemną reklamację lub odwołanie udzielana jest w terminie do 30 dni.